Contact
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
FAQs
Nee: je betaalt echt nooit meer dan €89,- exclusief BTW. Deze prijs zijn inclusief onbeperkt feedback rondes. Wij gaan dus
net zo lang duur totdat je het perfecte logo krijgt. Mocht je meerdere logo’s willen zullen wij extra kosten berekenen.
Na je aanvraag krijg je binnen 72 uur 6 tot 10 logo ontwerpen aangeleverd. Lees de volledige werkwijze hier. Nadat je feedback hebt gegeven of een keuze hebt gemaakt krijg je meestal binnen 48 uur de volgende versies.
Betalen kan per iDeal, Bankcontact of bank overboeking.
De kans is klein maar het kan natuurlijk zijn dat je totaal niet tevreden bent met je logo ontwerpen. Het is dan belangrijk om eerlijk naar elkaar te zijn. Als er bij de eerste ontwerp aanlevering totaal niets zit dat ook maar enigszins op je wensen aansluit dan is daar de mogelijkheid om kosteloos afscheid van elkaar te nemen. Je krijgt het volledige bedrag terug als je geen toekomst meer ziet in de samenwerking. Dit is onze no cure no pay regeling. Op het moment dat je wel besluit feedback te geven gaan wij er van uit dat je vertrouwen hebt in onze kwaliteiten en is er dus geen no-cure no-pay regeling meer. Wij blijven uw feedback wel net zo lang verwerken totdat je 100% tevreden bent
Je krijgt je logo bestanden in een .zip bestand aangeleverd. Daarin zitten diverse formaten van een PNG (versie met transparante achtergrond) en JPG bestand (met witte achtergrond). Deze diverse formaten gaan van 75 breed tot 6000 breed: voor ieder iets wils. Verder krijg je de bron bestanden (.eps en .psd) en ten slotte krijg je ook nog een favicon van je logo. Kortom: alles wat je nodig hebt om direct aan de slag te gaan.
Na oplevering van uw logo krijgt je van ons een vrijblijvend aanbod om ook visitekaartjes of een huisstijl te ontwikkelen. Een dubbelzijdig visitekaartje kost €59,- exclusief BTW en voor briefpapier rekenen wij €49,- exclusief BTW. Het drukwerk is uiteraard niet ingebrepen in deze prijzen.
Wij bieden echter wel een no cure no pay regeling. Als er bij de eerste ontwerp aanlevering totaal niets zit dat ook maar enigszins op uw wensen aansluit dan is daar de mogelijkheid om kosteloos afscheid van elkaar te nemen. U krijgt het volledige bedrag terug als u geen toekomst meer ziet in de samenwerking.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@logoexperts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vragen?
Hierboven staan veelgestelde vragen. Als je andere vragen of opmerkingen hebt kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar via de mail, telefoon en chat. Indien wij telefonisch niet bereikbaar zijn hoor je een voicemail en kun je een bericht achterlaten.
Ons adres in Heerde is geen bezoekadres maar een kantoor aan een huis. Indien je wilt dat wij langskomen om jouw wensen op te nemen is dat ook mogelijk, al volgt er dan wel een ander logo tarief.
Gegevens
LogoExperts.nl is onder
deel van DayZ Solutions
Oenerweg 30
8181RJ Heerde, Nederland
info@logoexperts.nl